Bár arra törekszünk, hogy csak a legjobb termékeket kínáljuk, mégis előfordulhat, hogy a termék hibás. A reklamációt és a panaszt késedelem nélkül kezeljük.
Abban az esetben, ha a termék hibás vagy bármilyen okból vissza szeretné a terméket adni , kérjük, küldje el a következő címre, csatolja a hiba rövid leírását és banki számlájának, hogy jogos reklamáció esetén visszautalhassuk a termékért kifizetett árat.
Magyarországi reklamációs címünk van. Minden cserét és reklamációt azonnal intézünk. Kérem, a csomagra írja rá a teljes címet (beleértve az ID 1729-et).
Magyarországi cím a reklamációkra:
FROGMAN s.r.o., ID 1729 - Peter Gresa
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót
Érdeklődés esetén a reklamált árut átvesszük Önnél - írjon az info@mahogany.hu mailcímre.
Az eladó csak azokért a termékhibákért felel, amelyek az áru átadásáig keletkeznek. A reklamáció nem alkalmazható a következőre:
- ha a hiba helytelen használat, ill. a használati utasítással ellentétes módú használat közben keleztezett
- ha a hiba mechanikai sérüléssel keletkezett (szakadás, törés, karcolás...)
- ha a hiba oka természeti katasztrófa