60.000 forint felett INGYENES kiszállítás - Kézbesítés 3-4 munkanapon belül - Árucsere 14 napon belül

Üzleti feltételek

Magyarországi reklamációs címünk van. Minden cserét és reklamációt azonnal intézünk. Kérem, a csomagra írja rá a teljes címet (beleértve az ID 1729-et).

Magyarországi cím a reklamációkra:

FROGMAN s.r.o., ID 1729 - Peter Gresa
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót

Fogalmak, meghatározások

A „termék" a www.mahagony.hu honlapon megvásárolható összes áru. Az „eladó” cég: Peter Greša, L. Podjavorinskej u. 34., 949 01 Nyitra, Szlovákia, cégjegyzékszám: 31126961, adószám: 1020400282, EU ÁFA azonosító: SK1020400282. A „vevő” az, aki eladóval szerződést között a termék.

A szerződés szlovák nyelven íródik, és az eladó lesz elhelyezve, a vevő számára azonban elérhető.

Alapelvek

Az eladó és a vevő közti csomagküldő, internetes kiskereskedelemre a Szlovák Köztársaság általános kötelező érvényű jogszabályai érvényesek, főleg a Polgári Törvénykönyv 40/1964-es sz. módosított törvény; a csomagküldésről, a házaló kereskedelemről és távértékesítésről szóló fogyasztóvédelmi 108/2000-es sz. módosított törvény; a 223/2001-es sz. módosított törvény a hulladékról és egyes jogszabályok módosításáról, valamint a személyes adatok védelméről szóló 428/2002-es sz. módosított törvény.

A termék ára és a szállítási költség

A termékek aktuális ára a www.mahogany.hu honlapon tekinthetők meg. A terméknél feltüntetett árban nem szerepel a szállítási költség. A szállítási költséget a vevő külön fizeti az érvényes árjegyzék alapján. Bővebb információ a Szállítás menüpont alatt. A személyes átvétel esetén a vevő csak a termék árát fizeti.

A termék megrendelése

A vevő a terméket a www.mahogany.hu honlapon rendelheti meg.

Szállítási határidő

A termékek kiszállítása általában 7 napon belül történik. A szállítási határidő a megrendelő által kiválasztott szállítási módtól függ. Ha a körülmények úgy kívánják, akkor az eladó és a vevő kölcsönös megegyezés alapján meghosszabbíthatják a szállítási határidőt vagy megegyezhetnek az áru lecserélésére ugyanazon az áron és minőségben.

Szállítás és áruátvétel

Az eladó a termék és szállítási költség kifizetése után köteles a vevő számára a terméket a kívánt minőségben, mennyiségben és áron kiszállítani. Szlovákia területén a termék szállítása történhet postai úton, futárszolgálattal, az eladóval szerződött fuvarozóval, esetleg a termék az eladó székhelyén személyesen átveheti. Áruátvétel előtt a vevő köteles a megrendelést megerősíteni, kifizetni a termék árát és a szállítási költségeket. Az áru átvételekor a vevő aláírásával igazolja a csomag teljességét, sértetlenségét és az áru átvételét a szállítási levélen/számlán/fuvarlevélen.

A megrendelés törlése

A fogyasztó ok megadása nélkül a rendeléstől számított 24 órán belül törölheti azt, vagy 7 munkanapon belül elállhat a szerződéstől elállhat a szerződéstől (A szerződés felbontása). A vevő ezt megteheti telefonon a +421 918 471 148-as telefonszámon vagy az info@mahogany.hu e-mail címen. A 24 órán belül törölt, de már kifizetett megrendelés esetén az eladó banki átutalással visszatéríti a kifizetett pénzösszeget.

Ha a vevő azután törli rendelését, miután az eladó azt már kiszállította vagy a rendelés törlésén az eladó és a vevő nem tudnak megegyezni vagy az eladó részére költségekkel jár a rendelés törlése, akkor a vevő köteles megtéríteni az eladó költségeit. Ezek a költségek lehetnek: telefonköltség, csomagolás, expedíció előkészítése, postaköltség és hasonlók.

Minőségi kifogás, jótállás, reklamáció

A terméket ok megadása nélkül 14 napon belül visszaküldheti. Minden reklamációt (akár pénzvisszafizetésről, akár termékcseréről van szó) komplikációmentesen intézünk.

Az eladó csak azokért a termékhibákért felel, amelyek az áru átadásáig keletkeznek. Ha a hibát orvosolni lehet, a vevőnek joga van az termék hibájának költségmentes elhárításához és az eladó minden késedelem nélkül köteles a hibát elhárítani. A fogyasztónak jogában áll kérni a termék kicserélését, illetve annak meghibásodott részének kicserélését, figyelembe véve a termék árát és a hiba súlyosságát és ha ezzel az eladónak nem keletkeznek túlzott kiadásai. Ha olyan hibáról van szó, amit nem lehet elhárítani és ami miatt a termék használhatatlan, a vevőnek jogában áll kérni a termékcserét vagy a szerződés felbontását. Ha egyéb kisebb javíthatatlan hibákról van szó, a vevő árengedményt kérhet. A jótállási idő 24 hónap, mely a termék átvételének pillanatában kezdődik. A reklamációt a vevő ahhoz az eladóhoz nyújtja be, akitől a terméket vásárolta. Szükség esetén hívja az eladót a +421 918 471 148-as telefonszámon.

A reklamáció nem vonatkozik a következőkre:

- mechanikus sérülések (szakadás, törés, karcolás...)

Elállás a szerződéstől

(1) A vevőnek jogában áll ok megadása nélkül a termék átvétele utáni vagy a szolgáltatásról szóló szerződés megkötése után 7 munkanapon belül elállni a szerződéstől, ha az eladó időben és megfelelő módon teljesíti tájékoztatási kötelezettségét a 10.§ alapján.
(2) Ha az eladó utólag tájékoztatta a vevőt a 10.§-ról, a vevő a tájékoztatást követő 7 munkanapon belül állhat el a szerződéstől, legkésőbb azonban a termék átvétele vagy a szerződés megkötése utáni 3 hónapban.
(3) Ha az eladó nem tájékoztatta a vevőt a 10.§-ról, a vevőnek jogában áll 3 hónapon belül a termék átvétele után vagy a szerződés megkötése után elállni a szerződéstől
(4) Ha a vevő eláll a szerződéstől, akkor a szerződés a kezdetektől válik érvénytelenné. Az eladó kötelessége:
a) a terméket visszavenni vagy nem folytatni a szolgáltatásnyújtást
b) a szerződés elállása utáni 15 napon belül a vevőnek visszafizetni a termék árát vagy a kifizetett előleget, amit a vevő már a termékért kifizetett, beleértve a vevő költségeit, melyek az áru megrendelésével összefüggenek. A termék visszaküldésének költségeit a vevő állja.
(5) Ha az eladó és a vevő nem állapodnak meg másként, a vevő nem állhat el a szerződéstől, melynek tárgya:
a) a vevő beleegyezésével már folyamatban lévő szolgáltatás a szerződéstől elállás határideje lejárta előtt az 1. és a 3. bekezdés alapján
(6) Ha az eladó kölcsönt biztosított a vevő részére a termék megvásárlására vagy a szolgáltatás igénybevételére vagy ha a kölcsönt egy harmadik személy biztosította az eladóval kötött szerződés alapján, a kölcsönről szóló szerződéstől az elálláskor az elejétől törlődik. A jogtalan meggazdagodásra ez nem vonatkozik.

Ha az eladó nem tudja betartani a szerződésbe foglaltakat, mivel a megrendelt terméket nem tudja kiszállítani vagy nem tudja biztosítani a szolgáltatást, erről késedelem nélkül tájékoztatnia kell a vevőt és 15 napon belül vissza kell fizetnie a termék árát vagy a kifizetett előleget, hacsak az eladó és a vevő nem állapodnak meg a szerződés más módú teljesítéséről.

Ha az eladó és a vevő nem tudnak megállapodni a szerződés más módú teljesítéséről, az eladó köteles minden kimutatható költséget, amit a vevő a termék vagy a szolgáltatás rendelésére fordított, megtéríteni.

A más módú szerződésteljesítés esetén az eladó köteles a vevőnek ugyanolyan áron és minőségben terméket szállítani vagy szolgáltatást nyújtani, mint az eredeti megrendelés volt.

A szerződéstől való elállás feltételei

A terméket előzetes értesítés után a +421 918 471 148-as telefonszámon, illetve e-mailen: info@mahogany.hu, az alábbi címre küldje:

Peter Greša
L. Podjavorinskej 34.
949 01 Nitra
Slovakia

A termék ellenőrzése után, 15 napon belül a termék szállítási költségek nélküli árát banki átutalással illetve csekken visszaküldjük.

A termék nem lehet használt, hordott, sérült és további eladásra alkalmasnak kell lennie. Az árcédula, címke eltávolítása tilos, az ilyen árut használtnak minősítjük. A termékhez csatolni kell az eredeti számlát. Ajánljuk, hogy a csomag biztosítsa.

Személyes adatok védelme

Az Eladó, a személyes adatok védelméről szóló 428/2002-es sz. módosított törvény értelmében adatbázist készít a vevők adatairól. Internetes üzletünk használatával a vevő beleegyezik a személyes adatai és a vásárlásai szokásai feldolgozására. A vevő a www.mahogany.hu honlapon való regisztrációjával beleegyezik, hogy az újdonságokról e-mailben vagy telefonon értesítsük. Az eladó kötelezi magát, hogy a vevő személyes adatait harmadik fél számára nem adja ki. Kivételt képeznek a termék kiszállításához szükséges adatok, melyeket a szállítónak adunk át.

Az eladó kötelességei

(1) Az eladó a rendelésnél és a szerződés aláírása előtt, a termékkínálaton kívül a következőket köteles ismertetni a fogyasztóval:

a) személyazonosságát, állandó lakhelyét és vállalkozói engedélyét, ha a vállalkozó természetes személy, a cég nevét és címét, ha a vállalkozó jogi személy

b) a termék vagy a szolgáltatás ismertetését

c) a termék vagy a szolgáltatás árát,

d) szállítási feltételeket és annak költségeit,

e) fizetési feltételeket,

f) a vevővel ismerteti a szerződéstől való elállás jogát,

g) a távkommunikáció díját, ha az nem alapdíjas,

h) a határidőt, míg az eladót kötelezi kínálata, beleértve az árat is,

i) minimális időt, melyre a szerződés szól, ha a szerződés termék vagy szolgáltatás eladásáról szól, amit folyamatosan vagy ismételten végeznek.


(2) A telefonos termékértékesítésénél az eladó köteles bemutatkozni és ismertetni a telefonbeszélgetés üzleti célját rögtön a telefonbeszélgetés elején.

(3) Az eladó legkésőbb a termék kiszállításának napján köteles írásban is ismertetni az adatait az 1. bekezdés alapján, melyeket a távkommunikációkor is elmondott.


(4) Az eladó legkésőbb a termék kiszállítása napján köteles tájékoztatást nyújtani:


a) a szerződéstől való elállás feltételeiről írásban

b) az eladó címét, amelyen a vevő érvényesítheti reklamációhoz vagy panaszhoz való jogáról

c) a jótállás és a szerviz feltételeiről

d) a meg nem határozott időre vagy az 1 évnél hosszabb időre kötött szerződés felbontásáról szóló információkról.

(5) A 3. és 4. bekezdés nem vonatkozik a távközlési szolgáltatásokra, ha csak egyszer használták őket és a kommunikációs eszköz üzemeltetője távszámlázást végzett; a vevőnek azonban joga van megtudni az eladó címét, hogy érvényesíthesse reklamációját vagy panaszát.

A tévedés joga

Fenntartjuk a termékek műszaki, dizájn vagy más paramétereinek változására előzetes figyelmeztetés nélkül. A legnagyobb igyekezetünk ellenére is történhetnek tévedések a termékek műszaki, dizájn vagy más paramétereiben és azok megjelentetésében. Ezekért a hibákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Személyes adatok törlése

Ha azt szeretné, hogy töröljük adatbázisunkból személyese adatait, küldjön kérvényt e-mailben az info@mahagony.hu címre.